понеділок, 11 січня 2010 р.



Чуваки! Я вам ото хочу сказати. Випадково згадав. Абсолютно випадково. Колись дуже давно років 10 а то й 15 тому а почув касєту. Це було просто ВАУ я тащився від кожної пісні, від кожного звуку. Це була група ZZ-top, а альбом називався Rhythmeen . так. Так от пройшло вже 10 років чи 15. І я знов випадково знайшов цей альбом. Звісно він вже у нормальній якості, але це все одно це той самий альбом, сука! Так! Я тащуся з кожної пісні з кожного звуку. Ця музика посідає разом з Невемайндом олімп мого музла, музла, яке зробило мене, мене, який не схожий на вас, суки, хоч ви і прекрасні. Слухайте його, все одно не зрозумієте, кайфуйте по – своєму, по по-моєму хуй прокайфуєте. Було б гарно випити віскі чи пива з Білі Гібонсом, йопта


1 коментар:

Анонім сказав...

Как говорилось на Seexi.net Помогите, пожалуйста, в случае в случае если сможете!
Заранее благодарю! Очень нравится эта песня